Sklep internetowy

Informacje

Reklamacje



Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru wolnego od wad (wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową) ponadto wszystkie produkty w naszym sklepie są objęte 2-letnią gwarancją.

 

Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń) na adres firmy. Należy w nim podać swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu.

 

O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

 

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany - w tym wypadku koszty związane z wysyłkami ponosi Sklep. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru powiększoną o koszty wysyłek. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar jest odsyłany do Reklamującego na jego koszt.

 

UWAGA: Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania towaru oraz specyfiki materiału (np. rozdarcia, przebarwienia, mechacenia)

 

W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji

tel. 698 739 426
e-mail: victooria@victooria.pl

 

ADRES DO ZWROTÓW:

VICTOORIA Magdalena Szumska
Magdalena Szumska
Boguszyce 22A
56-400 Oleśnica

tel. 698 739 426
 

ADRESY DO ZWROTÓW Z ODBIOREM W PACZKOMACIE:

Paczkomat OLN02ML 56-400 Oleśnica, ul. Sikorskiego 6
Paczkomat OLN01A 56-400 Oleśnica, ul. Sucharskiego 17

tel. 698 739 426
e-mail: victooria@victooria.pl